31.03.2014

INFORMACJA!

Z przykrością stwierdzam, iż muszę zawiesić bloga ;/ Chciałam przed chwilą skopiować sobie z powrotem opowiadania z dysku zewnętrznego na laptopa, ale okazało się, ze ich tam nie ma. Nie wiem jak, bo jestem pewna, że zgrywałam przed formatowaniem ;/ Bardzo was przepraszam. Pozostaje mi napisać od nowa rozdziały. Nie będą niestety one takie jak w pierwowzorze, ale zawsze to coś. Szczerze to się załamałam, bo nie uśmiecha mi się nadrabiać prawie 100 rozdziałów.
Dlatego zawieszam na czas nieokreślony.
Do zobaczenia!

12 komentarzy:

  1. Szkoda ;( Wracaj szybko,aby cie wena nie opuściła,a my poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda ;( to mój ulubiony blog

    OdpowiedzUsuń
  4. :( to jest mój ulubiony blog. Mam nadzieję, że wrócisz szybko

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam powiedz ze to przyspieszone o 11 minut prima aprilis :(

    OdpowiedzUsuń
  6. "Szczerze to się załamałam, bo nie uśmiecha mi się nadrabiać prawie 100 rozdziałów." a na asku : piszes zu kogoś na blogu, żeby szybciej dodawął rozdziały, a sama dodajesz co 3-4 dni -,- dodawaj częściej! Hah. Dodaję tak żeby mi rozdziałów nie brakło, bo ostatnio się trochę zawiesiłam w pisaniu.

    Zastanów się trochę, bo na asku piszesz, żeby nie brakło, a tutaj, że około 100 rozdizałów... żart (przyśpieszony) na prima aprislis się nie udał ;)
    +a jak się coś zgrywa to zawsze kilka razy się sprawdza czy tam aby na pewno to się znajduje ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest tak na serio czy przyśpieszone prima aprilis ? Jak prima aprilis to cię zabije ( nie wiem jak, ale jakoś na pewno ), a jak to jest na serio to wielka szkoda i będę czekać, aż coś dodasz :) Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto rozdziałów do przodu? o.O Lol, ja tylu nigdy s całej swojej karierze nie napisałam, a jak miałam 3-4 w zasadzie to się cieszyłam jak dzika świnia z takiego buforu bezpieczeństwa :D Ja Cię podziwiam, ze podchodzisz do tego tak optymalnie, ja bym się załamała całkowicie. Mam nadzieję, że szybko wrócisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no błagam niech to będzie przyspieszone Prima Aprilis ! Ten blog jest cudny , najlepszy ,czas kiedy czekam na kolejny rozdział dłuży się w nieskończoność , kiedy zaczęłam czytać tego bloga tak mnie wciągnął , że nadrobiłam od razu wszystkie rozdziały. Po za tym zainspirował mnie do pisania własnego ! Czekam na szybki mam nadzieję powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no to musi być żart. Ja tu się nie mogę doczekać jak następny rozdział ma być za jakieś 4 dni, a co dopiero jakiś dłuższy czas ;/
    Jeśli to żart to się ciesze, bo to moje ulubione opowiadanie i w ogóle najlepsze jakie czytałam kiedykolwiek, a trochę już ich było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam... Niech to będzie żart...

    OdpowiedzUsuń